2 клас


   РОЗДІЛ 1. Інформація   

   РОЗДІЛ 2. Пристрої   

   РОЗДІЛ 3. Об'єкти   
 Відкриття 13. Які дії я можу виконувати з об'єктами?
 Відкриття 14. У яких середовищах перебувають різні об'єкти?
 Відкриття 15. З якими об'єктами працює комп'ютер?
 Відкриття 16. Якими бувають меню?

   РОЗДІЛ 4. Малюнки й моделі   
 Відкриття 17. Що таке графічний редактор?
 Відкриття 18. Чи будь-який малюнок можна зафарбувати?
 Відкриття 20. Які інструменти можуть творити "дива" на комп'ютері?
 Відкриття 21. Як створити "аплікацію" на комп'ютері?
 Відкриття 22. Як я можу використовувати геометричні фігури?
 Відкриття 23. Як створювати орнаменти?
 Відкриття 24. Як підписувати малюнки в графічному редакторі?
 Відкриття 25. Як комп'ютер може допомогти досягти успіху?

   РОЗДІЛ 5. Алгоритми   
 Відкриття 26. Як план та інструкція впливають на виконання завдання?
 Відкриття 27. Як скласти алгоритм?
 Відкриття 28. Чи є виконавці в комп'ютерних програмах?
 Відкриття 29. Як передбачити результат виконання алгоритму?
 Відкриття 30. Як створити свого власного виконавця алгоритму?
 Відкриття 31. Що таке фрагмент малюнка?
 Відкриття 32. Як малювати в середовищі Скретч?
 Відкриття 33. Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч?
 Відкриття 34. Як організувати виставку? [1]
 Відкриття 35. Як організувати виставку? [2]