РОЗДІЛ 1. Інформація
РОЗДІЛ 2. Пристрої
РОЗДІЛ 3. Об'єкти
◼ Відкриття 12. Які об'єкти я можу знайти у своєму оточенні?
◼ Відкриття 13. Які дії я можу виконувати з об'єктами?
◼ Відкриття 14. У яких середовищах перебувають різні об'єкти?
◼ Відкриття 15. З якими об'єктами працює комп'ютер?
◼ Відкриття 16. Якими бувають меню?
РОЗДІЛ 4. Малюнки й моделі
◼ Відкриття 17. Що таке графічний редактор?
◼ Відкриття 18. Чи будь-який малюнок можна зафарбувати?
◼ Відкриття 19. Як під час малювання використовують лінії?
◼ Відкриття 20. Які інструменти можуть творити "дива" на комп'ютері?
◼ Відкриття 21. Як створити "аплікацію" на комп'ютері?
◼ Відкриття 22. Як я можу використовувати геометричні фігури?
◼ Відкриття 23. Як створювати орнаменти?
◼ Відкриття 24. Як підписувати малюнки в графічному редакторі?
◼ Відкриття 25. Як комп'ютер може допомогти досягти успіху?
РОЗДІЛ 5. Алгоритми
◼ Відкриття 26. Як план та інструкція впливають на виконання завдання?
◼ Відкриття 27. Як скласти алгоритм?
◼ Відкриття 28. Чи є виконавці в комп'ютерних програмах?
◼ Відкриття 29. Як передбачити результат виконання алгоритму?
◼ Відкриття 30. Як створити свого власного виконавця алгоритму?
◼ Відкриття 31. Що таке фрагмент малюнка?
◼ Відкриття 32. Як малювати в середовищі Скретч?
◼ Відкриття 33. Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч?
◼ Відкриття 34. Як організувати виставку? [1]
◼ Відкриття 35. Як організувати виставку? [2]