◼ Відкриття 1. Якими бувають комп'ютери?
◼ Відкриття 2. Як працює цифровий пристрій?
◼ Відкриття 3. Чи має комп'ютер пам'ять?
◼ Відкриття 4. Як безпечно знаходити освітню інформацію в інтернеті?
◼ Відкриття 5. Як зберегти інформацію з інтернету?
◼ Відкриття 6. Чи завжди слід довіряти інформації з інтернету?
◼ Відкриття 7. Як використовують інтернет для спілкування?
Об'єкти та моделі
◼ Відкриття 8. Як створювати схеми класифікації об'єктів?
◼ Відкриття 9. Які дії можна виконувати з об'єктами?
◼ Відкриття 10. Як створюють моделі?
◼ Відкриття 11. За якими етапами створюють інформаційну модель?
◼ Відкриття 12. Як створювати моделі для об'єктів, які рухаються?
◼ Відкриття 13. У якій програмі зручно працювати з таблицями?
◼ Відкриття 14. Як побудувати математичну модель?
◼ Відкриття 15. Як досліджувати об'єкти за допомогою створених моделей? [1]
◼ Відкриття 16. Як досліджувати об'єкти за допомогою створених моделей? [2]
Алгоритми
◼ Відкриття 17. Як під час розв'язування задач в середовищі Скретч використовують алгоритми?
◼ Відкриття 18. Як в алгоритмах використовувати команди повторення?
◼ Відкриття 19. Як створювати анімації?
◼ Відкриття 20. Як перевіряти можливі помилки в алгоритмі й обрати виграшну стратегію?
◼ Відкриття 21. Як в алгоритмі використовувати команди розгалуження?
◼ Відкриття 22. Як описати повне розгалуження в середовищі Скретч?
◼ Відкриття 23. Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням? [1]
◼ Відкриття 24. Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням? [2]
Алгоритми
◼ Відкриття 17. Як під час розв'язування задач в середовищі Скретч використовують алгоритми?
◼ Відкриття 18. Як в алгоритмах використовувати команди повторення?
◼ Відкриття 19. Як створювати анімації?
◼ Відкриття 20. Як перевіряти можливі помилки в алгоритмі й обрати виграшну стратегію?
◼ Відкриття 21. Як в алгоритмі використовувати команди розгалуження?
◼ Відкриття 22. Як описати повне розгалуження в середовищі Скретч?
◼ Відкриття 23. Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням? [1]
◼ Відкриття 24. Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням? [2]
◼ Відкриття 25. Як створити проєкт? [1]
◼ Відкриття 26. Як створити проєкт? [2]
Програмування роботів
◼ Відкриття 27. Як і навіщо створюють роботів?
◼ Відкриття 28. Що таке Micro:Bit?
◼ Відкриття 29. Що таке середовище програмування?
◼ Відкриття 30. Як працювати з датчиками?
◼ Відкриття 31. Як програмують повторення в середовищі програмування? [1]
◼ Відкриття 32. Як програмують повторення в середовищі програмування? [2]
◼ Відкриття 33. Як ідеї та вміння можуть допомогти людям? [1]
◼ Відкриття 34. Як ідеї та вміння можуть допомогти людям? [2]
◼ Створення діаграм онлайн
◼ Відкриття 26. Як створити проєкт? [2]
Програмування роботів
◼ Відкриття 27. Як і навіщо створюють роботів?
◼ Відкриття 28. Що таке Micro:Bit?
◼ Відкриття 29. Що таке середовище програмування?
◼ Відкриття 30. Як працювати з датчиками?
◼ Відкриття 31. Як програмують повторення в середовищі програмування? [1]
◼ Відкриття 32. Як програмують повторення в середовищі програмування? [2]
◼ Відкриття 33. Як ідеї та вміння можуть допомогти людям? [1]
◼ Відкриття 34. Як ідеї та вміння можуть допомогти людям? [2]
◼ Створення діаграм онлайн
◼ Геоборд
Пограти самому
Математичні ігри для 4 класу:
Пограти з класом
1. Балансування
2. Фабрика іграшок
Пограти самому